Kusinträff



Håller just nu på att göra mig i ordning inför dagen. Har plockat ur diskmaskinen och fyllt den igen, så nu är den i full gång. Jag känner mig duktig!
Skulle även behöva dammsuga här, men det får bli senare ikväll. Eller imorn. För jag ska dansa ikväll. Jazz! Oh, yes. Älskar de lektionerna. Älskar uppvärmningen vi gör. Man känner sig verkligen VARM och mjuk efter den. Toppen!

A, nej, men jag håller på att klä på mig och göra mig allmänt i ordning för jag ska träffa min beloved kusin, Amanda! Vi ses alldeles för sällan opch det är så synd! Hon kommer hit till Nynäs i alla fall, så vi ska väl promenera i hamnen eller nåt. Enzo är med oxå såklart.
Hon, Amanda alltså, är så jävla snygg så jag känner att jag måste göra mitt yttersta utseendemässigt för att hamna på hennes nivå. Haha. Hon är för underbar och ROLIG! Jag älskar roliga människor som jag verkligen kan släppa allt med och bara skratta. Hon är en sån person PLUS att hon är min kusin.

image163

Nu måste jag sätta fart. Enzo är rastlös dessutom så jag måste kampa lite med honom. Hihi.

Kommentarer
Postat av: shiirii

Men va kul att du har då :)
Hur har du gjort din fina bord däruppe? Vad händer i ditt liv lilla vän? stor kram!!

2008-05-08 @ 18:06:45
URL: http://www.shiirii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0