Kvällen


Hej där!

Jag gillar storleken på ringen mer och mer. Hade för mig att Linns var mycket större och syntes mer, men det gör den inte.
Typ.
Sen gjorde jag ju min idag så det lär ju vara svullet. Den kanske syns mer när det lagt sig lite?
Hur som helst är jag supernöjd!

Soppan var god och vi drack vin till. Efter ett tag drog jag och Jessica ner till Freja och mötte upp lite folk. Blev ju ingen hinkarkväll direkt. Men mycket prat och skratt. Jag och frugan delade på en Castello. 66 cl ba! Så det blev ju en 33 cl var, hihi.

Jaa, nu ska jag väl ta och krypa till kojs. Ska rensa en massa kartonger här hemma hos David imorn. När vi flyttade hit, till Nynäs, packade vi ner våra grejer i samma kartonger. Skitsmidigt då, men nu är det desto krångligare.
Jaja, man kan ju inte komma och säga att jag INTE är sysselsatt imorn i alla fall.
Men jag pallar fan inte bära bära ner kartongerna, jag sorterar uppe på vinden istället. Det är väl ingen mer än jag som är där uppe och härjar lixom?
Min fru ska dessutom jobba så hon kan inte hjälpa till. Men pengar gillar vi, visst?


Åh, imorn är dagen D!
Hoppas, hoppas, hoppaaaaaaaaas inte det blir några problem med mina papper, sjukskrivningar, csn-lån och skit.
Låt oss bara få lägenheten, please!

Nu ska jag röka, borsta flingorna och hoppa i säng bredvid David.
Eller jag ska sätta på mig nåt först, för jag är naken.
Hihi.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja. Asså.. den syns. mycket. jag tänkte på det när vi satt där. din syns pissmycket.. linns syns ju inte ens om inte hon ba :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-05-28 @ 23:40:11
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: djujet

Men djujet , fick du dricka alkohol ? För det fick inte jag efter att jag gjorde min piercing ..

2008-05-29 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0