Lägenhetstitt [update]


Sådär!
Skulle bara kiolla varför det inte blir en ram runt alla bilder, men jag kirrade det nu, tror jag. Är det en svart ram för er med?


Kom precis ur duschen. Ska klä på mig och sminka mig och det för att sen ta mig till backlura där Nynäshamnsbostäderkontoret finns. Hämta en nyckel och sen dra och kika på lägenheten. Jessica ska ju med oxå naturligtvis.

Från att vara konstant hungrig helatiden fick jag inte ens i mig en skål med fil imorse. Blä.
Men det löser sig.
Allt löser sig..

Nä, nu ska jag fixa mig.

Ajöken.






UPPDATERING

Men hur GÅR det med vårt lägenhetsletande/tittande?!
Nu ringde dom och sa att vi inte skulle kolla på den idag. Fick ett nummer jag skulle ringa och bestämma en annan dag/tid. Jahapp.
Men på Torsdag kl 1 i alla fall.
Jag blir så trött...

Aja, jag är färdig och det nu. Drar väl till Jessica istället.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är svart ram :D Jätte trevligt blev det ju här :D haha. Fan vad svårt det verkar vara att få kolla på en lägenhet...

2008-05-19 @ 14:47:31
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: djujet

Ja , det är en svart ram :D

2008-05-20 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0