Nödvändiga papper


Jahapp, då har man varit och lämnat in alla nödvändiga papper till Nynäshamnsbostäder. Men det var ju ett litet äventyr i sig! Hittade ju inte dit för det första. Stod ju "Nynäshamnsbostäder" i varenda port i hyreshuset det låg i. Åh! Så vi åkte ju upp och ner och fram och tillbaka med den där satans hissen tills vi hittade rätt port. Då vet vi i alla fall det till nästa gång.
Besökstiden var slut kl 15.00. vi kom dit 15.02. Vi fick inte prata med handläggaren men vi lämnade som sagt in alla papper de behövde för att "kolla upp" oss.
Sen firade jag och frugan med att käka på RimNam. Mums!
Hoppas de hör aaaav sig snart. Om vi får den flyttar vi troligtvis in senast på söndag. Alltså 1 juni.
 Weii!

Nu är jag hemma hos Jonnie. Helt slut är man. Har känt mig bakis hela dagen. Eller, jag har mått konstigt i alla fall. Håller kanske på att bli sjuk? Ska ta mig en liten tupplur med Enzo för sen ringer Mickis och då ska vi eventuellt promenera lite.
Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0