Ont i njuren?


Men guuuud!?
Hahaha.. hur gick det med besökarantalet igår då? 11 besökare ba.. hahahahahahaha. Jösses. Har ni övergett mig allesammans?


Har pissont i vänster njure (tror jag). På vänster sida om ryggen. Gör ont när jag tar djupa andetagt och när jag skrattar. Känns som om nån hugger mig typ. Hur går det lixom?

Jonnie är inte hemma. Han ska slagga hos Magnus. Men frugan är här och håller mig sällskap.

Hur går det med kaggen då? Inte så bra. Vi-Siblinpulvret fungerar ju bra, men magkatarren.. AJ!
Köpte pepcid-duo igår innan jag drog till min polare i stan. Hade ju pissont i mellangärdet. Det sved, jag mådde pyttelite illa, och var allmänt.. hängig. Men jag åkte ändå och tur var väl det för jag hade mycket trevlig och roligt. Pepciden hjälpte med andra ord. Sen hade jag ju druckit Samarin oxå.
Idag har jag ätit alldeles fel för min stackars mage. Den är inte riktigt med om man säger så.

Nä, jag har fan skitont. Vi får skrivas en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Elenore

du är utmanad!

2008-05-14 @ 08:04:02
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: lollo

svar: hoppas jag kommer tycka samma sak då, om jag får jobbet..

jag hade oxå pisslite besökare igår..alltså typ 10 gånger så lite som ja brukar..så jag tror det va nått fel på statistiken alltså ;)

2008-05-14 @ 12:55:37
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0