Plåtter


Jag läste en himla rolig blogg nyss. Eller inte rolig som i att man skojar, utan rolig för att den var intelligent. Lite som fejdans blogg, fast ändå inte.
Önskar att jag var bättre på att skriva och formulera mig. Lite fyndigt och roligt sådär.
Jag måste nog börja läsa mer. Inte för att jag läser LITE, egentligen, men ännu mer kanske skulle göra susen?
Man tappar faktiskt sjukt mycket när man inte går i skolan och det är lite tråkigt.
Fast det blir det ju ändring på eftersom att jag börjar skolan den 11 augusti! Då ska jag läsa Svenska, wei!


Jag blir bara mer och mer förkyld känns det som. Nyser 9488 gånger om dagen ungefär. Täppt i näsan och lite huvudvärk nu när jag känner efter. Sen är mina läppar helt.. svullna? Nej, dom svider. Som det kan göra på vintern när man slickar på dem.
Slickar?
När man "väter dem med tungan". Förstår ni vad jag menar då? Ont gör det i alla fall.

Frugan är i vår nya lya (haha, det rimmade!) med Skwennie (a.k.a Jennie) och visar henne stället. Sen skulle de käka på pindos. efter det är det jobb som gäller för deras del.
Tydligen så kunde i alla fall Viktor hjälpa oss med det sista flyttlasset imorn. HOPPAS vi blir färdiga så vi kan sova där!
jag själv har sovit hos David de senaste.. öh.. 4 dagarna. Fast det kanske ni redan har förstått?
Vet inte varför egentligen. Det har bara blivit så.

David och Sebban spelar ps3, som vanligt, och jag funderar på att ta en tupplur.
Jag är ju så sjuk.

Kommentarer
Postat av: djujet

Kanske är pollen allergi och att du bränt läpparna i solen ? :O

2008-06-02 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0