Rörigt inlägg


De här senaste dagarna har fan varit så jävla bra!
Dock är det rätt lustigt hur livet kan le mot en samtidigt som det spottar en rakt i ansiktet. Men det är väl sånt man får ta, eller?
Det är så mycket jag vill skriva egentligen, men jag väljer att inte göra det av respekt till alla möjliga människor som kanske råkar vara inblandade.
Jag har i alla fall varit glad. Jag ÄR glad och kommer troligtvis att fortsätta vara det. Hoppas jag.
Hoppas även att jag kan fortsätta hålla detta på en nivå jag klarar av.
Men ni alla som känner mig vet att jag är en fruktansvärt känslig och för att inte säga känsloSAM människa. Jag ska göra mitt bästa men man rår inte för sina "känslor". Fast jag får skylla mig själv. I know.

Nä, nu tar jag och avrundar detta röriga inlägg innan folk blir allt för nyfikna. Ni skulle ändå bara bli så jävla besvikna om ni visste hela sanningen, haha.

Tänker eventuellt ringa min fru nu. Fast jag är rätt så bergsäker på att hon knoppar. Även Jennie. Kanske ringer Mikaela istället.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0