Sista natten i Nynäs?


Nu är jag trött! Tror jag.
Eller inte trött, men seg. Och varm. Så in åt helvete. Fast jag har ingen feber. Det har jag redan konstaterat två gånger.
Men varm är jag lik förbaskat.

Ikväll har vi kikat på film. "Sune's sommar" blev det. Åh, vad jag älskar den!
Sen kollade vi lite på "Byhåla" med Ronny och Ragge.
Nu är vi sega och ser bara på tv.
David halvsover i soffan och jag sitter här och skriver det sista inlägget för dagen.
Tidigare ikväll grillade vi på balkongen. Det blev smaskens det! Men godast var nog champinjonerna. Finns det nåt godare än grillade, färska champinjoner med vitlök? Nä, trodde inte det heller.

Jaha, då är detta eventuellt den sista natten som nynäsbo. Hur känns det? Bra och lite sorgligt.
Trivs bra här i Nynäs. Visserligen ligger Ösmo bara en mil bort, men det är fortfarande en mil!

Min piercing är fortfarande lite svullen faktiskt, men det ger väl med sig.
Nu tror jag att jag ska knoppa in. Typ. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0