Surkärringar


Alltså, fan vad jag hatar tanter alltså!
Varför ägnar vissa sitt liv åt att göra det surt för andra?
Fick värsta utskällningen för att min hund kissade på gräsmattan utanför bostadsområdet?! KISS lixom.. på en GRÄSMATTA!!! Och om han hade skitit hade jag ju självklart plockat upp det.
Vad i helvete är problemet?
Hon menade på att det finns barn som leker där.
Jaha, och barnen leker inte i skogen intill eller?
Barn leker ju överallt!
De blir skitiga och "äckliga" hur man än gör.
Sen är ju Enzo inte så stor så han kissar väl ett par centiliter per gång lixom.
HAhaha.. vad är grejen?
Jag blir sååå trött! Så sur och grinig. Tack så jävla mycket, kärringjävel.


Fast jag nickade, log och gick vidare..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men åååååhhhh var det den gamla surfittan eller ?

Vad är problemet liksom ??

2008-05-21 @ 21:33:09
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: jerry

hhahhahahaahhaha fan va kul:D:D:D:D

2008-05-21 @ 23:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0