Ett par dagars uppehåll


Ååh, jag ska väl ge mig på det här nu då. Har ju inte skrivit på ett par dagar men jag har haft så jävla fullt upp!
Låter den här videon tala för sig själv, lägenhetsvisningen och torsdagen i allmänhet.



I fredags... vad gjorde jag i fredags?
Nej, just det! jag glömde ju berätta att jag var på studentskiuva i torsdags. Helt otippat och spontant, men så blev det i alla fall. Det var jävligt roligt faktiskt fast lite väl mycket lammkött, eller så är det jag som är bärnsten..
Nej, men träffade roligt folk. Dansade mest. Lillebror och Mickis var där oxå.
Sen tog vi morgontåget hem och jag var helt frustrerad av olika anledningar. kom hem till david och slaggade på hans soffa (tycker den är skönare än sängen, hihi) men han hade redan åkt till jobbet. Sov till 12 typ, tog en cigg med Jessica osv. Var på pisshumör. Jag får verkligen PMS när jag äter p-piller alltså. Under sockerpillsveckan menar jag. Helt sjukt! Aa, sen var jag helt fattig, eller det var jag redan under torsdagen men ändå, och allmänt depp. Men jag, David och Tobbe drog i alla fall till Freja på kvällen och käka plansktek.
GOTT!!!!!
Jag drack bara en öl men det räckte bra för mig. Det kom fler och fler folk till vårt bord och till freja i allmänhet. Riktigt trevligt! Linn kom och efter ett tag kom även Kim! Inte träffat honom sen vi grillade hemma hos Jimmie där innan valborg eller vad det var, så det var najs. Självklart blev det ju tjafs mellan mig och David. Orkar inte ta det här men, a, jag, frugan, Linn, Kim och några andra drog hem till Linn i alla fall. jag var väl där i en knapp timme innan alla drog. Likaså jag och Jessica. Men det gjorde inget för jag skulle ju upp tidigt och ha dansuppvisning och det. har valt att inte skriva om det i bloggen överhuvudtaget för att ingen skulle komma och titta. Nästa termin kanske.

Jaha, lördag morgon. Packade ihop typ alla kläder jag äger och har för jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Lämnade Enzo hos David och vandrade vidare till Telegrafen där vi skulle dansa. Det gick faktiskt över förväntan måste jag säga! Tråkigt att inte dansa de danserna nåt mer. Gillade allihop!
Solen sken ju och det.
Dessutom var det ösmomarknad så jag drog ner till resten av folket efter dansen.
Hamnade i öltältet med en gång och började hinka. Helt mysigt!
Satt med Ida & co. När klockan blev runt halv elva eller nåt? (Har ingen riktig koll på tiden.) Så drog jag, Ida, Tim, STefan och några fler hem till Jennie där det var ännu mer folk. Jag var riktigt tankad vid det här laget, men jag hade ju inte käkat nåt sen plankan kvällen innan typ. Jag var nästan för full faktiskt. Snurrade i hela huvudet.
Det hände väl inte så mycket egentligen. Huset blev fullt med småttingar, men de försvann lika fort som de kom. Jag fattade noll typ. Tyckte att folk försvann helatiden. Tillslut var vi bara en 7-8 pers kvar, varav hälften låg och sov någonstans i en liten hög. Det blev bråk mellan typ, alla. Eller ja, alla tjafsade med någon.

Efter många om och men drog jag, Jessica och David (och enzo då) till nynäs med en taxi. Klockan var väl.. fem kanske? Jag vet faktiskt inte. Ljust var det i alla fall. Soligt och det.
Vi han knappt hoppa ur taxin innan David började se konstig ut. Jag frågade om han mådde illa men han sa att "nejnejnejnejnej, det gör jag inte", kritvit i ansiktet lixom. Sen släppte han allt han höll i på marken och ställde sig i "spyställning". Framför mig typ. Jag ba "Men du kan väl gå BAKOM bilen åtminstonde, eller?!?!?!". det gjorde han.. och spydde. Som en räv. jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera. har inte blivit "utsatt" för nån som spyr sen jag började med Zoloften igen. Första reaktionen var ju att få panik, gråta och springa därifrån. Men jag sansade mig och gick fram till honom (efter 10 min kanske) och ledde in honom i lägenheten istället. Jessica fortsatte på egna äventyr, så jag blev ensam med David.
Jag klädde av honom, ledde honom in i sovrummet, stoppade om honom, hämtade vatten och en hink plus en huvudvärkstablett. Jag är helt stolt över mig själv! Men jag sov på soffan. Man behöver ju inte överdriva lixom!
Jag var ju för övrigt pissfull själv. Det kändes när jag vaknade igen om inte annat. Vid 10 ungefär. Sms:ade frugan och frågade var hon tog vägen, hoppade in i duschen och borstade tänderna. Inom loppet ev ett par timmar satt vi, frugan och jag (och enzo!) på bussen ner mot ösmo och marknaden.
Varma bussar är ingen höjdare när man är bakis. Fast då mådde jag ändå relativt bra!

Där nere mötte jag min Mami och fick 60 kr! Woho! jag och Jessica gick och köpte langos och cola och satte oss i gräset och käkade. MYS! Enzo fick lite godis.
Efter det blev jag JÄTTEBAKIS!
Hittade ida i öltältet och hon frågade om jag ville ha en öl. Men jag tog vatten åt mig och Enzo.
Vad gjorde vi sen? Kikade mest runt. Var bakis. Och jag var fnittrig som satan. Kände mig nästan full.
Vi drog hem till Jennie för Jessica hade glömt diverse grejer där.
Sen var Jennie's Johan så gölli att han körde oss hem! Underbart!
Kom hem till david, fick en femtilapp, haha, tog hans pantflaskor och gick till konsum. Efter det promenerade jag och Jessica (och återigen.. Enzooo!) upp till Mix och delade på en Calzone med beasås.
Mättaw och bakis gick vi hem till Jonnie och här är vi nu.. fortfarande.
Jonnie och Magnus var här först, men Jonnie skulle repa och mange skjutsade honom.
De hade haft värsta röjarfesten här igår.
Åh, Jonnie... hahahahahahah. Han är så rolig på fyllan. Så söt!
Han var något mosig i alla fall.

Nu blir det mest rörigt här känner jag. Ska avrunda tänkte jag för min lilla prins måste kissa.
Jag och Jessica har slaggat på soffan nån timme i alla fall.

Ska bli bättre på att uppdatera så blir det inte så fruktansvärt långt nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Maria

massa roligt du har gjort! :D

2008-05-25 @ 22:23:19
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Jennie

Värsta helgen juu!!

2008-05-25 @ 23:05:17
URL: http://jenniefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0