Segt inlägg



Hur går det?
Har pisstråkigt.
Är det ingen som vill prata i telefon med mig? Brukar bli bättre då.


Vad finns det för intressant att skriva om? Jag gör ju inte så överdrivet mycket om dagarna.
Igår hade jag ju dansträning i alla fall. Det gick bra faktiskt men jag är sjukt nervös inför helgen då vi har dansuppvisning. JAG nervös inför att dansa på SCEN lixom, sen närdå? Men nu är jag det.
iiih.
Har inte gjort det på snart tre år fan.
En annan grej är att jag vet inte vart alla människor har fått att jag skulle vara så himla duktig ifrån. Jag är inte det! Blir mest less när jag ser mig själv i spegeln i danssalen.
Igår fick vi placeringar i dansen. Jag ska ju stå längst fram, självklart. Frågade om jag fick byta till en plats där bak men det fick jag inte. Jag kan inte ens dansen! Jag kommer skämma ut mig!
Jaja, det får bli som det blir..

Efter dansen följde jag Iza till bussen i vanlig ordning. Så himla mysig tjej! Helt bäst på att lyssna. Cred till dig lady för jag har ju en förmåga att bara maaaaaaaaaala på. Jag har alltid så mycket att säga och så många problem.

På vägen hem ringde jag min fru och pratade ända tills jag kommit in och hämtat Enzo (det är en ganska lång bit. Från Intersport till Odins lixom). Mitt i samtalet fick jag sms av min lillebrors tjej, Mickis, hon undrade om jag ville gå på promenad. jag var ju redan ute med Enzo så vi körde på det. Gick en jääääättelåååång prommis. Runt hela skiten så att vi hamnade i Nicksta tillslut. Där såg vi en igelkott. Gick en jättefin runda längs vattnet i solnedgången.
Åh, vad jag ÄLSKAR den här årstiden! det är typ (ganska) varmt och man vet att hela sommaren ligger framför en. Löven och blommorna är gröna och fräscha, det blir fortfarande ljusare om kvällarna och allt är bara underbart!
Vi hade en massa att prata om, Mikaela och jag. Hon är så go! Och ska även flytta ihop med min lillebror om typ en vecka! Ska bli så jävla kul.
Mickis, aj lav jo.
Efter många om och men kom jag hem i alla fall. Helt slutkörd. Dansat och gått i evigheter. Sen hade jag bara sovit tre timmar den natten oxå.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Inget alls.
Jo, sovit.
Det var jävligt längesen jag gjorde det på dagtid. Förstår inte hur jag lyckades sova 16-18 timmar per dygn förut. Fick jätteont i huvudet nu..
När jag hade sovit idag alltså.
Tvättat har jag gjort oxå.

Fan vad segt det går att skriva. Kommer inte på nåt.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: iza

Allt för dig babybaabe!

2008-05-22 @ 14:37:36
URL: http://izabergstrom.blogg.se/
Postat av: djujet

Fan vad skoj med uppvisning ! :D Dessutom är du nog inte så dålig på det där med dansen som du säger , din danslärare hade inte satt dig längst fram om hon inte tyckte du var duktig :)

2008-05-22 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0