Inget stall, jävla väder!



Blev ingen ridning idag heller. Det var för dåligt väder. Blä! Jag som hade sett fram emot det.
Jaja, det gick skitsmidigt på jobbet i alla fall. Sven var sjuk och praktikanten med, men ändå gick allt jättefort och bra!
Tyckte bara lite synd om Charina när jag kilade iväg till bussen för att åka till stallet (som ju inte blev av). Då hade jag lika gärna kunnat stanna kvar och hjälpa till! Men fick sms:et från tjejen som har hästarna lite för sent.

Kom hem och rastade Enzo som var helt överlycklig över att jag var hemma. Lilla sötnöt. Sen somnade vi på soffan, han och jag. Vaknade efter en halvtimme och tänkte att jag skulle hämta lite ved så jag kunde tända upp i spisen. Då krockade jag med en älskling som precis kom innanför dörren och han hade köpt med sig sushi! Waaah!
Pissgott var det, och så slapp jag ju laga middag. Perfekt.

Imorn ville Charina att jag skulle jobba igen och det tackar jag inte nej till. Förmodligen är väl i alla fall Sven fortfarande sjuk.
Åker nog hem till frugan som vanligt imornbitti och terroriserar henne lite. Enzo får följa med oxå. Efter jobbet kanske jag ringer Tessan. Den som lever får se..

Nu ska jag krypa ner i sängen hos min bejb.
Puss


Ett mms Marcus fick av mig för ett par veckor sen

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är bildutmanad. :D

2008-11-18 @ 18:37:24
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Tina

i min blogg alltså. skratt

2008-11-18 @ 18:37:56
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Maria

Typiskt att det inte blidde någon ridning dåå



2008-11-18 @ 18:38:35
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0