Kat(t)astrof!



Fick just ett sms av mina älskade skrutt, Jerry! Är så himla glad för din skull, allt löste sig lixom!
Nu är du min Jespa igen. Vanliga, friska, fina, bästa, snällaste Jerry! Och att du tänkte på mig fastän vi inte hörs (alls?!) längre. Det gör mig SÅ glad!
Vi måste bättra oss. Måste höras mer och aldrig tappa kontakten. Inte för att jag tror det, hur sällan vi än hör av oss till varann, men ändå!
Älskar dig!







Vid 11 snåret ska jag ta mig ner till Nynäs och ha mentor-möte i skolan. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tänkte skicka ett sms till Mikaela nu och förvarna henna om att jag kommer vara i krokarna. Inte lätt att vara tillgänglig på stört när man har världens finaste Zelda att ta hand om!

Lilla tjockisen <3. Finns det nåt sötare?





Kanske man ska ta och platta håret idag? Det var ju inte igår..


En annan grej. Ruth är världens jobbigaste katt. I alla fall världens mest nyfikna och bångliga katt. Hon röjer ju hela nätterna med snoddar och diverse. Enzo blir skitförbannad på henne och springer efter, då låter det ännu mera. Hur tusan ska jag få henne att sluta?
Hon är ju inte fullfjädrad utekatt än så jag vill inte stänga ut henne hela natten, särskilt inte nu när det börjar bli kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0