Pannkaka med glass


Hallå!
Idag fick jag mig en riktig sovmorgon och det var riktigt skönt! Mindre kul för Marcus som gick upp vid halvåtta dock (efter att vi hade somnat i soffan och lagt oss i sängen 04.18 !!).
Igår blev det pannkakor med vaniljglass och jordgubbssylt till middag. Pissgott var det, och varken jag eller Marcus är särskilt förtjusta i pannkakor. Vi fick ett litet ryck helt enkelt.
Stekte dem på vedspisen i köket. Inte det lättaste då värmen inte är direkt jämn. Sen kan man ju inte bestämma vilken temp man vill ha själv. Men det gick! Man får trixa lita bara.

Marcus: -Du ser ut som en... mamma!
Jag stekte pannkakor och läste aftonbladet samtidigt. Haha.

Idag är det lite mildare väder och det har slutat snöa. Läste i tidningen att det ska töa bort nu de närmaste två dagarna. Jahapp.

Ruth provar snön..


Tjurig..


Fast lite intressant är det..


Snööö
 

Morgonoutfit




Nu ska jag vänta på att Marcus ska komma hem på lunch!
Och..
Grattis på födelsedagen Jennie!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det de blå/grå huset som ligger vid Lantmännen eller vad affären heter?

2008-11-25 @ 16:17:26
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Marcus

:O miiina tofflor!!

2008-11-26 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0