Till Maria



Hallå, nu är jag här en liten stund. Har verkligen inte orkat blogga. Blää.
Det här inlägget är i alla fall enbart för Marias skull eftersom hon är gravid igen och har det lite kämpigt med illamåendet. Hon måste ju få nåt att läsaaa!

Eh, i helgen har vi shoppat för fulla muggar. Bland annat nya skor till mig och ett Nintendo Wii till min älskling. Hihi. Han blev sååå sugen. Kul har vi haft med det i allafall må ni tro!
Sen så var mamma, Tomas och Hanna här och fikade en sväng igår. De var så avundsjuka! I alla fall mamma. Åkte med dem till möbelförmedlingen på eftermiddagen där jag fyndade tre glasskålar.
Annars har vi inte gjort nånting hörni. Eller jo, det har hänt en massa saker jag skulle kunna skriva om, men jag orkar verkligen inte.
Är inte på skrivhumör.

Träffade Tessan och Lucas en stund i fredags. Vi åkte till Nynäs i snörusket och fikade på Thorssan, samt hämdade ut medicin till Enzo som han fick senare på kvällen. Hans svalde pillret i ett nafs. Med leverpastej.


Innan jobbet i fredags


En gullrumpa med tänder








  


Handlade färg till mina julgransgipsfigurer och nya teskedar.


Den här veckan är jag jätteledig. Tessan skulle ha kommit idag, men lilla L somnade inte förrän halv fem imorse så hon var trött.
Själv eldar jag i spisen för fullt. Måste peta lite i den nu.

På åter..skrivande!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja se där, nu kände jag mig genast lite bättre :D

Tack så mycket!



Han är söt den lille L!

2008-11-17 @ 13:29:13
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vadå?

2008-11-17 @ 15:52:51
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo men sägrå

2008-11-17 @ 16:17:19
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0