Underbar praktik



Hallå i stormen, igen!
Nu jäklar snöar det! Har ju typ hållt på nonstop idag.

Enzo har fått hundvaktas av frugan medan jag har varit på praktik. Och vilkn praktikplats sen! I love it. Så himla gulliga boende och personalen är skittrevliga!
Nu har jag ju tystnadsplikt så jag vet inte hur mycket jag kan skriva utan att bryta den, så jag skriver inget alls.
Kul var det i alla fall.

Vad kallt det är hörni? Jag är i alla fall hemma i Ösmo och väntar på att Marcus ska komma och hämta mig efter jobbet. Jag slutade kl 15.00 idag, så.

Imorn är jag ledig, men tänkte plugga lite.
På onsdag ska jag jobba på Charinas och tor, fre, sön är jag på praktiken. Är alltså ledig lördag i alla fall.
Synd att man inte får betalt för att praktisera. Är ju i alla fall ca 30-35 tim i veckan.

Ni får ha överseende om det blir lite glest mellan blogginläggen, men vissa tider på praktiken slutar jag 21.30 så det kan hända att jag inte orkar blogga när jag kommer hem. Vi får se!
En sak som skrämmer mig är att jag med kommer bli sådär gammal en dag. Hua! Hoppas jag dör innan jag inte har nån koll på vad som är fram och bak och i värsta fall tappar talet.


Kommentarer
Postat av: Janna

Vi får se om det blir en ny häst, vart väldigt intresserad av henne iaf! Skulle ha åkt o titta idag, men vädret satte stop för det :(



Vart praktiserar du nånstans? :)

2008-11-24 @ 16:54:44
URL: http://janna.gt-r.nu/blogg
Postat av: J

Vi har vart duktiga och gett din praktik plats våran gamla tv =)

2008-11-24 @ 18:25:11
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Maria

Roooligt att du trivdes! Jag var på vån. 3 när jag praktiserade där.. :D

2008-11-24 @ 21:29:02
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Nillano

Hej, snubbla in här en sväng. Vad pluggar du? Och gör du för praktik. Ha de bra i kylan!

2008-11-24 @ 23:53:29
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0