Morgonstund



Det blev ingen ridning igår, för tjejen som hade hästarna ringde och sa att det hade kört ihop sig. Så det blev en preliminärbokning nästa tisdag.
Gick och la mig i sängen och gosade med Franz istället. Hemma i Ösmo alltså.
Sen kom min förkylda fruga hem från en jobbintervju; hon fick jobbet!!
Visserligen bara extra jobb med ganska dåligt betalt, men det är ju alltid något!
Hon hade med sig hambrugare från McDonalds så jag fick en. Fan vad gott det var. Vi pratade och skvallrade lite tills jag fick ett ryck att rensa ur min garderob. Hittade mitt svarta Gina Tricot linne som har varit borta sen i augusti typ. Tyckte det var jättekonstigt att det faktiskt låg i garderoben då jag har rotat runt där miljontals gånger i jakt på det linnet. Hade till och med hunnit köpa ett nytt, likadant. Jaja, nu har jag två!
Datorn fungerade inte igår heller (här i Ösmo) så jag tog bort en massa program och installerade en massa uppdateringar. Då fungerade den igen. Fast jag har fortfarande massa grejer jag ska ta bort, men jag hann inte klart för Marcus kom och hämtade mig.

Vi gick och la oss jättetidigt igår. Typ kvart över nio. Men först tog vi en varm och mysig dusch ihop.
Älskling gjorde även kantarellsoppa till middag.
Orkade inte sitta vid datorn, ännu mindre blogga, igår.

Nu sitter jag här och fördriver lite tid tills jag ska till jobbet. Börjar tio idag så jag har en evighet på mig. Men jag ska ju sminka mig och diverse. Kika runt lite på nätet och se vad jag missade i mina favoritbloggar från igår.





Måndagens klädsel


Fredagens klädsel. En jättemörk bild jag försökte ljusa upp något i PS


Samma här. Väldigt brusig bild.






Jag vill ha en ny mobil!
Den som går på reklam. Med undulatbilderna de sätter upp på husen och busshållsplatsen de gör om till akvarium. Den mobilen vill jag ha. Sony ericson W nånting.
Jag och Marcus var och kika på den på Media Markt när vi var på Heron. Pissdyr var den. Över 5000 spänn!
Men, men. Drömma kan man ju alltid.

Kommentarer
Postat av: J

fan vad snygg den där koftan dy har på första bilden är.. den ser asmysig ut!

2008-11-12 @ 11:39:25
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: sandra

C 905 heter den väl? me 8.1 megapixelkamera? min älskling har den =)

2008-11-12 @ 18:44:22
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0