Snöstorm!



Hallå i stormen!
Eller början av den i alla fall.
Ja, det ska ju tydligen bli snöstorm i natt så vi har bunkrat upp med ett ton ved! Jösses vad vi har slitit. Fast Marcus har nog haft det värst. Han har huggit upp allt. Jag har burit. Ut och in.

Annars har vi haft en städ och tvättdag. Plus att jag har strukit och hängt upp julgardiner i köket. Marcus har förgäves försökt hänga upp en julstjärna i fönstret i farstun. Men den ville sig inte riktigt och hängde bara snett.







Nu ska vi typ andas ut och ta en dusch. Eventuellt spela lite Wii innan (om) strömmen går.
Imorn är min första praktikdag. Vet inte ens var stället ligger, men älskling skjutsar mig imorn så det blir säkert bra.
En annan grej han har gjort är att skriva ut alla nödvändiga papper som krävs för att få en övningskörningstillstånd. På onsdag har jag även tid för synundersökning. 17.15 om jag inte minns fel (påminnelse till mig själv).

Happ, lite fler bilder från den gångna (fula ordet igen) veckan:

Jag och Tessan scrappade lite i onsdags (?)


Sen gick vi ut med hundarna i snön


Nikita behöver inga reflexer..




Jag och Tessilus


Lucas-gullnos petar på de nya tänderna
  

Ruth har fått en matta att torka sandiga tassar på efter toabesök



Just det!
Vi var på möbelföreningen igår där jag fyndade en Rolf Lidberg-tavla (tror att den är signerad till och med!)



, en ljusstake och den klassiska Lennart Nilsson-boken. Ni vet när han fotar bebisar inuti magen. Har den filmen men tänkte att boken kunde vara roligt att ha med.
Jag är bebisnörd, men det har ni kanske redan förstått?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aaa fast? Vad fick du Jonnie ifrån ? Johan såklart, och det vet ju du ? :S

2008-11-23 @ 16:47:28
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha okej.. ja men johan bor ju hos mamma och viktor nu.. mattias bor ju i hans lägenhet... så han lagade mat.. johan kan också :) haha det knastrade till lite där :P

2008-11-23 @ 17:59:35
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Tessan

fina bilder =) måste ses snart

puss

2008-11-23 @ 19:20:49
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jooo ditt har jag.. Har ju Jonnies nummer.. så ditt fanns.. men resten typ.. buurta

2008-11-23 @ 20:55:30
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

juste.. den pajade typ fredags ellernåt

2008-11-23 @ 20:55:53
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: djujet

Vad skoj att du ska börja med körkortet nu ! :D

2008-11-23 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0