Dagen + bilder



Hej hej!
Jag är precis hemkommen från jobbet. Det gick inte alls idag. Gjorde alla möjliga fel och tyckte det var pinsamt för jag är så jävla dålig på matte! Då kom Sven till undsättning och räknade fel han med, haha!
Annars har jag spillt sallad, vält muggar, kastat gurka på golvet och hört fel en massa gånger. Men, men, alla dagar kan inte vara bra dagar! Tur att jag har Sven att jobba med, för han uppmuntar och ger mig beröm hela tiden. Tack, det värmer en massa! <3.
Idag var ju som sagt Charina borta och det var min första dag i den nybyggda restaurangen. Fick jobba med Emelie och det gillade jag. Hon var snäll!

Innan jobbet skrev jag ju prov i skolan och det gick inte riiiktigt som jag hade tänkt mig. Hade pluggat på helt fel saker, eller inte allt men två sidor av det provet bestod av hade jag ingen aning om vad jag skulle skriva.
Däremot tyckte jag MVG frågorna var lättare än VG frågorna, hur det nu kan komma sig?
Hur som helst så har jag en sån snäll lärare (som även är min "mentor" i skolan) som gav mig mer tid och ett förslag om ett muntligt prov eftersom jag mer eller mindre misslyckades med det här. Dessutom fick jag en "talskiva" av boken som jag ska lyssna på i helgen. Gu, låter som om jag har dyslexi ba, men så är inte fallet. Just i den här kursen verkar jag lära mig bättre genom att lyssna (majoriteten av frågorna på provet kunde jag p.g.a genomgångerna på lektionen, inte av att läsa i boken) så det ska jag göra. Jag skulle förstås lära mig allra bäst genom att praktisera de olika sakerna, men jag tror inte att jag är riktigt redo för att operera hjärtan på folk.

Idag är det fredag, men jag har tyckt att det har varit onsdag hela dagen! Veckan har ju knappt börjat! Har ju inte hunnit göra någonting känns det som. Imorgon är det lixom redan en vecka sen vi åkte till pappa. Sjukt ju!
Jag och älsklingen tänkte eventuellt åka på bio ikväll och käka nånstans inne i stan, eller Heron city möjligtvis. Förmodligen.
Det verkar ju enklast.
Vilken film ska man se då?



Nähä, om man skulle ta och lägga upp lite bilder?

Middagen igår: Bakpotatis med romsås och vitlöksbröd. Och julmust såklart!


Bakpotatis


Middagen i onsdags: Rostbröd med sallad, tomat, rökeriets aioli, räkor och lax!


Inhandlat på den roliga affären i Botkyrka/Alby (eller vart det nu var): Duntofflor!


Diverse!


Ljustomtar.



Handlade massa annat oxå men det tog jag visst inte kort på.
Hörs senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Tessi

åh vilken lyxmiddag!!!!

å riktigt sköna tofflor, älskar mina duntofflor.... =D ha en fortatt skön kväll och helg gumman!

2008-11-07 @ 17:56:43
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte det verkar som att du gör ett bra jobb!

2008-11-07 @ 18:53:23
Postat av: Jessica

Haha jaha!

Jag vågade inte öppna den, för att jag visste att jag skulle använda den till fel saker :S

Men en klädborste, vad bra! :D



Ha så trevligt ikväll!

puss <3

2008-11-07 @ 19:02:42
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Svenne

Sara jag säger det igen du ÄGER ;-) bättre får man ju leta efter och det säger jag som är så gammal ;-)

2008-11-08 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0