Best of..


 


Idag är en stor dag, för bloggen firar nämligen ett år! Det ni.
Känns i och för sig som om det var 5 år sen jag startade den. Det är så mycket som har hänt sen dess:


* Jag och David gjorde slut
* Började med Zoloften igen och mådde bra igen, för första gången på två år
* Gick ner 13 kg
* Fick en fru
* Skaffade en massa nya vänner
* Flyttade hem till Jonnie
* Flyttade till en egen lägenhet med frugan
* Åkte till London
* Hade den bästa sommaren i mitt liv
* Träffade Marcus
* Började plugga till undersköterska
* Slutade upp med att vara sjukskriven
* Fick jobb på Charina's café

Ja, det har säkert hänt mer än så, men det var ett litet urdrag av det gångna (fan vilket fult ord?!) året i min blogg.


Slänger upp lite old pics även.

Jag var vig även som bebis. Fast det är ju typ alla bebisar..


Första mötet med en häst var ju kul


Jag och "min" (hela familjens) första katt Tilda!


Amanda, Jonathan, Pappa, Hanna och jag


Hästar var min grej


Man har ju även varit brudnäbb en gång i tiden. Syster och Jag


Jalle (Linas hund) jag och min hund Yoshi. Djur har visst alltid varit en stor del av mitt liv.


Johanna och Maria i Vansta


Såhär jättesnygg var man när man var 13


Yääh. Amanda och Jag på Gotland


Studenten tog jag oxå.


Näpp, det får räcka för tillfället.
Det snöar massor ute och jag ska äta frukost. I alla fall dricka te, för jag är inge hungrig.
Eller så tittar jag på när Marcus käkar.

Tror vi ska till möbelföreningen idag!!
Åh, jag vill köpa fotoalbum.

Kommentarer
Postat av: Mickan

haha uppvikta savannbyxor =) Så jävla coolt!!!

2008-11-22 @ 13:50:08
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis bloggen!

SÖTA ni var som brudnäbbar! Och visst var det Jolly Time på bilden... hon var jag skötare på engång! :D Roligt med massa gamla kort..



Och vad mycket som har hänt i ditt liv under ett år!

2008-11-22 @ 17:58:06
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: djujet

Härliga bilder djujet :D

2008-11-23 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0