öoewhf



Nu är jag mer eller mindre färdig i alla fall, men älsklingen är upptagen med att grejer med bilen. Byta till vinterdäck, fylla på spolarvätska och gud vet vad. Men det är bra att bilen är i toppskick när vi ska åka! Jag får alltså passa på att sitta här en liten stund.

Jag har varit ute med Enzo i det underbara höstvädret. Han har sprungit som en tok så nu lär han sova gott i bilen.
Vi måste ner till Nynäs och hämta GPS:en oxå. Sen tänkte vi stanna i Nyköping och köpa nått till pappan. Och en foundation till mig! Ser ut som skit idag för den är tvärslut. Bleh.

Jag har räddat Marcus blomma.


Enzuuuuuuus tassar <3



Hur gåre?
Försöker föra över bilder till mobilbloggen (från mobilen givetvis) men det går ju segare än segast, för att inte säga: Åt helvete!
Vafan.
Nu!

Ni får ursäkta min otroligt snygga sminkning, men ja, såhär ser jag ut idag i alla fall


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha det så trevligt hos din pappa Sarih :)

2008-11-01 @ 15:09:32
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0