Sova,sova,sova


Så, nu kan jag skriva. Hände nåt skitmysko med bloggen, men Marcus fixade det.
I alla fall.
Den här helgen var vi mest sovit känns det som!
I fredags efter jobbet drog vi ju iväg till Heron och käkade på Pizza Hut och såg "Låt den rätte komma in". Helt okej film faktiskt. Jag trodde att jag hade tappat mina glasögon inne på restaurangen så Marcus sa att han kunde springa dit och kolla om han hittade dem. Vi hade alltså redan satt oss i biosalongen och reklamen hade börjat. Efter en liten stund kom han tillbaka med mina glasögon! Fast de var inte inne på Pizza Hut, utan i bilen nere i parkeringshuset. Då hade han sprungit ääända dit för att kolla om de hade ramlat ut där. Älskling!
Vi kom hem runt 00.30 och gick och la oss på en gång! Sov ganska länge, till 10.00 ungefär. Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Jo, vi var nere på Marcus jobb för han skulle sälja en bil (fast det var det hans pappa som gjorde, Marcus rullade mest hjul och däck bakom huset med Micke), sen åkte vi hem och handlade en back julmust och mat och diverse.
Marcus föreslog att vi skulle basta och det nappade jag på direkt!
Pissvarmt var det, haha. Är lite känslig för värme sådär. Gillar typ inte att bada badkar och så för länge. Men vi varvade med dusch och att slänga upp bastudörren på vid gavel. Det var skönt som fan! Inne i bastun käkade vi grillchips, baconsnacks och drack kall julmust.
Efter det gick vi över hem till oss och tvärslocknade i sängen. Vaknade vid 21.00 och trodde att det var morgon typ. Haha, hade inte käkat middag eller nånting. Då hade vi sovit sen 18.00. Jag värmde lite Nan-bröd i micron och delade på ett par avocados, så var middagen kirrad. Det var ju egentligen meningen att vi skulle äta wok, men det får vi göra ikväll istället.
Vi åt "middagen" och somnade igen.

Vaknade vid halv sju eller nåt imorse. Både jag och Marcus var helt griniga och hade vaknat på helt fel sida. Men det löste sig efter nån timme. Då pussades vi, ordnade frukost och slocknade igen. I soffan.
Jag sov och sov och märkte inte att Marcus gick upp och släppte ut Enzo och en massa annat.
Gick över till hans föräldrar lite senare och fixade det sista med tvätten och tog en kaffe med hans mamma. Såg slutet av en film och pratade om när Marcus var liten.
Drog iväg till möbelförmedlingen för att se om vi hittade en byrå, eller vad det var vi letade efter. Jag tittade mest på julsaker och böcker. Köpte faktiskt en bok till mig själv, men som är till för Marcus, egentligen.
Sen såg jag en sån myyysig tavla av Rolf Lidberg, ni vet han som målar dom där trollen. Nostalgi!
Vi hittade ingen byrå så vi åkte hem.
Nu är vi här, och jag ska börja med maten!

Känns som att jag har glömt skriva en massa.
Jo! På tisdag ska jag ut och kika på en islänning jag kanske ska börja rida. Det ska bli spännande! Vet egentligen ingenting om honom förutom att han är 1.35 mkh och är valack. Och att Marcus känner hon som äger honom förstås.

Imorn ska jag ner till skolan och prata lite med Margareta, min mentor, vid kl 12.00. Sen tänkte jag ringa Mikaela.
På tisdag ska jag jobba, tror jag. Måste höra med Charina.


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät ju ändå som en mysig helg =) faan va nice o basta =)

2008-11-09 @ 18:19:23
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0