En lista kanske?


Vad blir ditt namn baklänges:
Haras

Har du gjort en snöängel i år:
Njaej

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
3 dygn typ

Platt eller lockigt hår:
Asså, jag vill ha min systers hår! det är lockigt. Massa fint.

Vad gör du när det regnar:
Det beror på. Är Enzo kissnödig går jag ut med honom. Annars sitter jag väl här, eller myser med min älskling

Har en dröm gått i uppfyllese: 
Ja, fler faktiskt. Att skaffa en petit brabancon (Enzooo) och att hitta den stora kärleken. Fler drömmar är på väg att uppfyllas! Eller vänta... drömmar som man drömmer på natten eller?

Vad har du för startsida på internet: 
Öh.. blank?

Vem ringde du senast:

Vet inte, orkar inte hämta mobilen. Enzo sover så sött i mitt knä, men det var nog Tessan.

Tycker du att sengångare är söta:
JA

Har du haft vattkoppor:
Japp

Har du någon gång testat karate: 
nepp

Vilken mobilsingnal har du:
Cliffs of dover

Första sporten du gick på:

fotboll

Vad längtar du mest till just nu:
Att min älskling ska sluta jobba så jag får pussa på honom

Vilken tv-serie är bäst:
Oj, skitsvårt ju!
Många!

Kan du gå ner i spagat:
Ja

Höga eller låga strumpor:
Alla!

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Kräääääks och illamående och sånt.

Har du varit kär i en kändis:
Nej, eller jo lite när jag gick i femman. I dynamit-harry i lilla jönssonligan. RIKTIGA lilla jönssonligan asså. Inte småpluttarna som är nu.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
jaa

Vad har du för färg på ditt påslakan:
Hemma i ömso är det blått med snirklar på och här hos marcus är det blårandigt.. typ.

Sol eller snö:
Det kan väl vara sol även fast det är snö eller?

Bikini eller baddräkt:
Bikini

Snyggaste läraren: 
-

Är du mörkrädd:


Riktig gran eller plastgran:
RIKTIG!

Tänt eller släckt när du ska sova:
Släckt

Senaste lästa bok:
Så dumt! av Mia thörnblom. Är snart färsig iaf.

Vem kramade du senast:
Marcus

Vill du bli president:
nej fy

Har du spelat kille i en teater: 
Japp. Butter, hahahaha

Duscha eller bada:
Duscha

Kan du ditt mobilnr utantill:
Aa, jo?

Har du gråtit i skolan någongång: 
Jag gråter jämt!

Hur tar du dej till skolan: 
Buss eller med Marcus

Har du någonsin sminkat dej som en punkare: 
Va?

Sjunger du på toan?:
nej

Är du höjdrädd: 
Nje, beror på

Vilket land vill du åka till:
Till Peru igen, Spanien, Skottland, Island, Thailand?

Vad var det senaste som fick dej att skratta:
Skrattade säkert efter det men det var kul när jag konstaterade att det inte var kanal5 på tv för klockan var inte 3.. eller nåt sånt.
Jag skrattade ocxå när Marcus sa att jag snarkade i natt och att det var därför jag hade ont i halsen. Yeah right..!

Vad tänker du göra nu: 
Leta efter fler listor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0