In love!


Hej!

Idag är jag massa, massa kär!
Det är jag förstås annars med, men det är lite extra idag av nån anledning.
Tack älskling för att du finns och för att jag får vara din!

Ska tvätta kl 17.00. Men jag tänkte bara ta det viktigaste. Typ trosor och kläder jag använder (och frugans då) och strunta i lakan, handdukar etc. Har inte tiiiiid. M slutar ju vid 17.00 och då vill jag bara vara med honom och mysa.

Idag fick jag se Michelles bebis på ultraljudsbilder. Jättesöt! Värsta långa armarna, haha.
Äh, jag har inte så mycket att skriva känner jag. Kanske kommer sen. Lägger mig och pluggar lite istället.
Hypofys, aorta, diafragma, luftvägar, grovtarm, diabetes, epilepsi, stroke, klaffar, stomi, bukspottkörtel etc...

Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0