Jobb!



Idag ska jag ner till Charina's café och prata. Hon sms:ade mig idag och frågade om jag ville jobba imorn och ja, det är ju rätt givet! Men ska ner nu i eftermiddag och prata om lite praktiska saker och så. Ska bli så skönt att göra något annat än att sitta framför datorn!

Igår var jag och Enzo hemma hos Tessan och umgicks. Enzo och Nikita härjade runt som vanligt och lekte och hade sig. Tycker det är så kul att de kommer så bra överens. Skönt om inte annat eftersom jag och Tessan umgås rätt mycket.
Hela lilla familjen var jätteförkylda, fast Tessan var nog sjukast. Fick med dem på en promenad i alla fall. Jag, Tessan, Ricky, Lucas, Nikita och Enzo! Vi gick runt Ösmo eller vad man ska säga, alltså vägen som går runt Ösmo.
Senare på eftermiddagen kom Marcus och hämtade mig.


Har fortfarande inte lagt över bilderna från kameran. Okrar inte. Men det kommer.
Nu ska jag i alla fall surfa runt lite och läsa bloggar i väntan på att min älskling ska komma hem på lunch.
Puss!

Kommentarer
Postat av: J

aa men jag kolla inte på Heroes o sen laddar jag ner på datan.. Slipper reklam och allt sånt =)

2008-10-14 @ 12:14:30
URL: http://ringadingdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0