Jul och bajs



Nu har jag precis beställt en massa julgrejor från Jotex hem hit till Marcus. Hihi. Nu är det extreme home makeover som gäller, nä men det är så mysigt med julgardiner och grejer.
Ska inte säga för mycket om vad jag har beställt. Blir en överraskning för M sen när det kommer.

Det har varit en ganska seg dag idag, fast ändå har den gått fort.
Jag är trött och borde hoppa in i duschen vilket ögonblick som helst. Vi ska ju till mamma sen när älsklingen kommer hem från jobbet. JA, han får ju duscha och fixa och dona med det han vill först, men sen ska vi åka. Så jag borde duscha nu så mitt hår hinner torka så jag kan platta det. Puh. Värsta projektet att gå på "släktmiddag". Min morbror med familj kommer ju.


Åh, jag känner mig så.. konstig. Har lite panik angående mitt liv. Hur det nu är möjligt.
Älskling, ta inget fel nu! Prata med mig istället.
Jag känner mig bara.. tom lixom.
Gör man det när man fått allt man drömt om?
Hoppas det är lite höstdepression jag fått en släng av. Jag orkar inte med mina känslostormar längre. Kan det bara få vara bra eller? Helvete.
Nu låter det nog mycket värre än vad det är, men jag blir så frustererad. Eller så har jag en orimlig önskan om hur jag vill att allt ska vara. Fast det går ju inte. Man kan ju inte sväva på små rosa moln 24/7 hur länge som helst? Visst?
Nej, nu lägger jag ner. Ska inte tänka så förbannat mycket, det förstör bara för mig själv.
Bajskorv.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, du får ju försöka styra upp dom.. Du måste bestämma hur du vill göra med dom.. Jag gillar ju sällskapet, men det är ju så myckt mer nu när du inte är hemma. Kattlådan och diverse. :/

Det är faktiskt lite jobbigt :/

2008-10-17 @ 14:42:33
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: maria

Heej!

Melvin är med Marcus som är pappaledig :D skönt att komma ifrån lite.

Ang. funderingar med livsplaner.. jag känner preciiis likadant som du skriver. Jag ville ha hus och barn, ja, så har jag det men är ändå aldrig nöjd, och runt omkring säger att jag ska vara lycklig som har det så bra.. aa ... det är jobbigt det där. Jag brukar tänka att jag ska vara tacksam för alla små saker som händer, kan vara vad som helst. Typ att jag kan äta mat.



Har du flyttat till M nu på heltid?

2008-10-17 @ 15:17:38
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad menas me 24/7 som återkommer hela tiden??

2008-10-17 @ 16:52:46
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0