segooooooooo



Åååååååååååh, vad jag är seeeeg.
Pratar med Tessan i luren.
Känns som det var evigheter sen vi sågs! Fast det bara är två dagar typ.

Hah, nu gick min huvudvärk över lite. Skönt. Ska nog lägga mig och läsa ut min bok. Den är fan pissbra!
Så dumt! av Mia Thörnkvist. Läs den!

Min älskling har precis varit hemma på lunch. Han är lika tung i skallen som jag. Bäbi!
Vi får ta hand om varann ikväll. Gosa, gosa, gosa!
'Det går så jäkla mycket bra på tv så vi hinner aldrig se färdigt på Band of Brothers. Men i helgen kanske!

Imorn ska vi till Länna och kika och sen ska vi till Farsta och kika. Hihi. Jag vill nuuuuuuuuuuuuu.
Älskling.
Nu.
Vi vill. Visst?
Som sagt, vi skiter i normer och regler.
Vi vill förlova oss!

Jag kan inte ens berätta med ord för någon annan, så att den verkligen förstår, hur mycket jag vill vara med dig älskling. Hur mycket jag älskar dig och vill vara din. För alltid.
Att jag vill att du ska bli far till mina barn, bli din fru och se våra barnbarn växa upp.
Det låter ju så tokigt för en annan människa när jag ska försöka förklara. Men du är HAN!
Min prins, min hjälte, min framtida man, min kärlek, min bättre hälft och min älskling!
Gud vad jag hoppas, och kommer sträva efter, att vi ska leva med varann livet ut.
Lyckliga!










Jag älskar dig!








Kommentarer
Postat av: Jessica

NAAAW :D

Jag tycker att det är en jättebra idé, varför vänta om det känns så jävla rätt liksom ????

2008-10-03 @ 14:19:36
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: mickan

fan kör på! Skit i alla "regler".

Det gjorde vi och kolla vart vi är idag liksom??



Man känner själv i hjärtat om det är rätt eller inte!

2008-10-03 @ 14:22:45
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Denise

Grattis! Vad kul!

Var det romantiskt,gick någon ner på knä? ;)

2008-10-04 @ 09:22:24
Postat av: Marie

JAA! Va kul!!

Äh, finns inga regler - bara folks avundsjuka kommentarer;)

2008-10-04 @ 11:29:29
URL: http://malleli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0