Skallebank


God morgon!

Det är frost och fint ute, men jag orkar inteb fota. Känner på en gång att jag inte skulle lyckas fånga det på bild.
Jag har fan feting-huvudvärken. Buhu. Men Marcus var så himla gullig och hämtade en ipren till mig i morse. Han tar alltid hand om mig! <3
Igårkväll hade jag oxå jätteont i huvudet. Hur går det? Men jag gillar inte att ta värktabletter, äter så mycket piller ändå. Men a, jag gjorde det imorse som sagt.
Just det, fick rusa upp mitt i natten för att jag var så jävla kissnödig! VA? Haha, hur ofta gör man det lixom?
Sen kunde jag inte somna om på ett bra tag pga av huvudvärken.


Igår var vi nyttiga! Jag handlade en massa frukt på Ica. Satsumas, vindruvor, banan, äpple och nektariner som vi snarrade på. Vi drack ramlösa till.
Till middag gjorde jag en fiskgratäng, typ. Eller grönsaksgratäng med fisk i. Gott blev det i alla fall. Men lite smaklöst. Fan, jag måste lära mig att inte vara rädd för att krydda!

Träffade Tessan igår oxå. Längesen! Vi gick hem till henne efter shoppingen på Ica. Har saknat Lucas oxå. Lille grodan. Han blev glad att se mig, hihi. Så fick han en liten present av mig. En bitring med vatten i. Plutten.

Aha, nu ska jag typ försöka få huvudvärken att gå över, sen ska jag ringa tessan och läsa lite i min skolbok.
Det var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0