Skithelvete



Faaaaaaaaaan, vad segt det går. Sen ville inte länkarna (i inlägget under) som jag ville heller.
Gaaah! Jag blir galen.
Är alltid så himla lättirriterad när jag ska ha mens. Sjukt.



Älskling kom och hämtade mig hemma i Ösmo i alla fall.
Vi åkte till Lantmännen och handlade diverse grejer! Bland annat en sån lysgrej man kan sätta i Enzos halsband så jag ser var han springer nånstans nu när det är så mörkt! När han är lös alltså. Sen handlade vi fågelmaaat och en ny fröautomat, som fåglarna naggar ifrån. En med solceller, så den lyser när det är mörkt! Jättefin!




Blev ingen riktig middag idag. Hade ingen lust, så det blev billy's lasagne och skinkmackor. Sen hade vi mys i vardagsrummet med ljus som vanligt, och äpple som kvällsgodis.
Fast det "riktiga" godiset åkte fram senare ändå..

Soffan vi alltid lyckas somna i..


Äpple!



Just det. Tänkte ändra lite färger i bloggen sen när jag har lust, ork och framför allt tålamod.


Ååååh, jag är bara irriterad. Går ut och röker istället.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0