Köpa katt?



Är hemma i lägenheten och väntar på att jag ska gå till jobbet, igen. Ska sminka mig och det först.
Shit vad jag är trött alltså! Får typ huvudvärk bara genom att hålla ögonen öppna. Hoppas det ger med sig under dagen, det är ju faktiskt fredag!

Efte jobbet ska ju jag och frugan åka till stan och träna på sats. Det ska verkligen bli spännande! Men mest spännande att se hur Jessica klarar av det, haha!
Glömde ju mina träningskläder hemma hos Marcus nu när vi åkte på morgonen, men han sa att han kunde hämta dem på lunchen (och gå ut med Enzo samtidigt <3) och ge dom till mig på jobbet.
Om jag inte har världens bästa pojkvän så... vem fan har det då?!
I alla fall, Enzo är hemma i Sorunda som sagt. Gullrumpa.

Min lille Franz ligger här bredvid mig och bara myser. Min älskade katt! Hur ska jag kunna göra mig av med honom? Men jag vet att jag måste i och med Marcus allergi. Ååååh, jag vill inte!!!
Är det någon seriös som vill köpa min katt?
Priset är endast för att jag ska veta att köparen är seriös och om jag inte hittar nån lämnar jag honom på ett katthem där jag vet att han får det bra.


Kommentarer
Postat av: elin

vad ska du göra av den andra katten då?

2008-10-31 @ 09:48:11
Postat av: Jessie

Hej Jag skulle behöva sällskap till min birma isla faktiskt, är han kastrerad? /JESSIE S

2008-10-31 @ 10:01:16
Postat av: Sandra

men söta!! hur gammal e den?

2008-10-31 @ 11:49:24
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Tess

Hur gammal är han? :) och hur kommer det sig att du kan behålla din andra katt men inte honom? Han är super fin iaf. =)

2008-10-31 @ 14:24:23
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

En så söt kisse! Det är oftast inte så enkelt att bara lämna in en katt på ett katthem. De allra flesta katter är överfulla och det brukar vara svårt att få en plats där. Men vi önskar er lycka till! /Tass, katterna på Katthemmet Kompis

2008-11-03 @ 22:47:15
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0