Helg!



God morgon på er i regnrusket!

Jag och Marcus har precis ätit mysfrukost framför tv:n.
Idag, eller ikväll rättare sagt ska vi umgås med Ida och Mogge. Ska bli skitmysigt! Äntligen får Marcus träffa både Ida och Mogge i nyktert tillstånd, haha. Nä, men det ska bli kul att bara umgås vi fyra.
Vi tänkte käka middag på Rim Nam och sen bowla i nynäs. Ska bara försöka boka en bana, men de har visst inte öppet än.
Älskling är just nu över hos sina föräldrar och ska kolla hur det blir idag. Tror vi skulle åka till Nacka och hämta en bil, eller vad det var. Sen skulle han och hans pappa till tippen och slänga lite skräp, eller?

Igår hade vi det mys! Åt på Estö-Thaien, sushi! Mums. Tog en elva-bitar och jag lyckades faktiskt klämma i mig alltihopa, FÖRE Marcus dessutom!
Efter det åkte vi upp till Alex och drack kaffe med sump i. Han hade glömt att sätta i kaffefilter. Söt!
Sen kom hans mamma och diverse folk och lämnade lite inflyttningspresenter. Typ 826 kassar med mat och andra bra-att-ha-saker. Hon är så gullig, alex mamma (Marcus syster). Helt glad!
Åkte hem och såg lite på Idol. Dessvärre missade jag vem som åkte ut för jag glömde såklart att zappa tillbaka efter nyheterna. Marcus sov som en gris med huvudet i mitt knä. Älskling! Snarkade gjorde han oxå. Men bara lite.

Skulle egentligen åkt ut till Muskö och ridit med Elin och Tessan, men Baron hade blivit halt igen så det sket sig.
Vi får ta det en annan dag.
Skulle behöva ringa Sanna angående araben i landfjärden oxå. Har varit tyst därifrån länge nu.


Jag och Marcus pratatde igår om våra tidigare förhållanden. Jag har ju visserligen bara haft ett seriöst, men vi kom i alla fall fram till att ingen utav oss har känt såhär förut. Det känns så rätt! Vi kommer säkert att stöta på en massa problem och bråk i framtiden men jag vill verkligen leva med honom.
Om jag kunde se in i framtiden och veta att vi skulle göra slut om 5 år skulle jag ändå vilja skaffa barn med honom. Kan verkligen inte tänka mig en bättre far till mina barn! Oavsett om vi är ihop eller inte. Nu tänker jag såklart sträva efter att vi ska vara ihop för alltid, haha, men ni fattar?
Jag har hittat honom, min man! Vi är så lika, i våra värderingar, drömmar och hela livsstilen i sig. Vi är 69 år!
Ingen utav oss är särskilt mycket för att festa och härja runt. Vi är gärna hemma och myser alla kvällar i veckan. Fast vi är ju inte osociala för den sakens skull! Vi vill stadga oss och bilda familj, gå i skogen och plocka svamp!
Påta i trädgården och bry oss om varann lixom. Jag har hittat en som är som jag. Fattar ni vilken tur jag haft?
Hela mitt liv har varit regn och nu kom solen.






Imorgon! Då ska vi minsann gå upp jättetidigt, typ fem, och åka ut och fota soluppgången! Hoppas bara att det är klart väder! De sa på vädret imorse att det skulle bli sol idag, men jag vet inte riktigt hur det blev med det. Det skulle även vara sol imorgon så hoppas, hoppas! Då ska vi packa en matsäck och äta frukost ute. Tror nog att vi åker upp till Vårdkasen. Bäst utsikt där. Sen finns det ett picknickbord oxå. Enzo ska ju med såklart!

Vi ska tydligen inte till Nacka längre. Det var redan fixat det där med bilen. Jahapp, jag ska väl hoppa in i duschen då!
Tänkte platta håret sen. Det var inte igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2008-10-12 @ 15:00:41
Postat av: ninna

tänk sarah, att mannen i ditt liv funnits så nära hela tiden. ni har väl mer lr mindre känt varann sen högstadiet? e så glad för er skull :D

2008-10-12 @ 15:21:36
URL: http://cherrynin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0