Godkväll kära ...



Godkväll kära läsare!

Skrev ingenting igår som ni kanske märkte, men jag hade verkligen ingen lust och jag var sååååå trött.
Lektionen igår gick bra! Vi fick mäta blodtrycket på varann, så nu kan jag det oxå. Mitt var alldeles lagom; 120/67!
Det är ju bra.
Efter skolan gick jag ner till synsam och justerade min glasögon. De var lite böjda och vinda (säger man så?) lite här och var, så det tog en halvtimme. Medan de grejade med mina briller shoppade jag en gosedjurstiger till Lucas! Han fyllde faktiskt 5 månader här om dagen. Gullbullen <3!
Tog bussen hem till Ösmo och packade badgrejor, gick till Tessan och hämtade upp henne och Elin och sen gick vi ner till simhallen! På vägen ner frös vi så jäkligt så vi bestämde oss för att sola innan vi badade. Elin åkte med bussen till Nynäs så det blev bara jag och Tess.
Fan vad skönt det är att sola då! Sen att man har sällskap där inne (finns bara ett solarium där) är ju inte helt fel. Då kan man ligga och snacka skit hur länge som helst.
Simmade till halv fem ungefär, duschade, bastade och drog sen till Ica för att hämta ut ett paket på posten åt Tessan.
Jag tog mig hemåt till lägenheten för att hämta Enzo och snacka lite skit med Frugan tills Marcus kom och hämtade mig.
Älskling!
Han är alltid så snäll mot mig. Ställer alltid upp. Hämtar, lämnar, fixar och donar. Jag älskar dig!

Vi däckade i alla fall i soffan efter maten och gick och la oss i sängen runt halv tio tiden. Vi hade det jättemysigt med eld i spisen och tända ljus överallt, men vi blev så trötta.
 




Jag somnade nångång efter desperate housewifes (som för övrigt är pissbra! Fast hur gåre med tidshoppet?!).
Klockan ringde 6 imorse och jag snoozade till 20 över. Gick upp och släppte ut Enzo (och Ruth) för morgonkisset. Satte igång med sminket medan jag försökte få upp min tröttmössa a.k.a älskling ur sängen.
Han var pisstrött så jag ställde mig vid spisen och kokade gröt, samtidigt som jag sminkade mig i hallen.
Vi käkade mysfrukost med tända ljus och småpratade lite. Såg att fåglarnas mat var slut, så jag gick ut och fyllde på lite. Dom blev så glada så!
Min snälla älskling skjutsade mig till jobbet strax före 8 och tog dessutom hand om Enzo sen hela dagen!

Hej, vinter?!




Väl på jobbat var det rätt lugnt till en början, men det blev lite småruscher lite då och då. Jag gillar när det händer saker och när det är lite stressigt faktiskt. Sen att det är världens bästa chef och världens bästa kock gör ju inte saken sämre!
Fick massa beröm idag med och då blir jag helt stolt och glad! I alla fall med tanke på att jag faktiskt har varit sjukskriven i 2 år!
Marcus skulle i alla fall hämta mig när jag slutat men han ringde upp och sa att han visst inte hade nån bil, haha! Så jag gick och mötte Tessan och sen gick vi till Priskrossaren där jag fyndande lite. Ett blockljus med vaniljdoft, en microfiber-filt (asmysiiig!) och två vita örngott!








Aa, nu har jag hunnit äta och titta på tv utan att publicera det här inlägget.
OCh jag ska titta på "bonde söker fru" samt "Grey's anatomy"'

Kommentarer
Postat av: elin

ni måste ha en jäkla skön soffa, så ofta som ni somnar där :P

2008-10-30 @ 01:52:56
URL: http://elindencoola.blogg.se/
Postat av: maria

Fina bilder! Ni har då så mysigt hela tiden (avis)

Skönt att det går bra på jobbet!

2008-10-30 @ 10:11:08
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0