Har egentligen ...



Har egentligen ingen ro att skriva blogg känner jag. Fortfarande huvudvärk. Blä.

Till middag blev det en salig blandning av grönsaker! Mums! Morötter, gurka, paprika, blomkål, avocado, champinjoner och en vårrulle var. Till det drack vi Ramlösa.
Nu tänkte jag ta mig en cappuchino med daimsmak!
Sen ska vi faktiskt se Desperate housewifes ikväll, hihi. Och jag ska få massage!
Jag blir


Men åååååååååååååh.. och här blev jag urloggad så allt förvann. Jahapp.
Pissfitta .

Hihi, nu blev jag glad igen. Lyssnar på glad-musik. Radioseven närmare bestämt. Asså radiokanalen.
Heja!

A jag var i alla fall hos Tessan e sväng och dit kom även Mickis, Jimmy och lilla Embla. Hon var pissgullig. Pytteliiiten och luktade bebish.
Sen skrev jag att Lucas var go och glad som vanligt och åt puré och smakade vatten för första gången (väl?). Värsta Blä-minen, hahaha.



Min älskling bäddar rent i sängen! I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0