Idag, idaaaaaaaaaag!


Jösses vad kommentarer jag hade fått. Det gillar vi!

Kom hem från jobbet för en stund sen. Eller jag slutade jobba för ganska längesen så jag gick till Ica och handlade middag. Men glömde naturligtvis att gå hem med kattsanden till Franz och Frugan. Får göra det imorn.
Ikväll blir det i alla fall lax, potatis (-mos? Får se, har inte bestämt mig än) samt gröna ärter och broccoli!
Jag har gått upp så sjuuukt mycket i vikt. Ligger över min "maxgräns" så att säga. 59,5! Hua.
Köpte granny smith-äpplen oxå. Det är nyttigt.. med äpplen.

Mådde lite "sådär" när jag väntade på bussen så jag tog en oxascand. Usch, jag har tagit dom jäkligt ofta den senaste veckan. Inte bra. Funderar på om jag ska höja Zoloften ytterligare nu under hösten/vintern så kanske det går över?
Jaja, jag mår ju alltid sämre den här tiden. Fast det är ju en enorm skillnad om man jämför med förra året!!
Bussresan gick i alla fall bra och jag sysselsatte mig direkt när jag kom hem, med att borsta Ruth och ta bort alla tovor. Sen slängde jag in henne i duschen.
Skitduktig var hon! Sa inte ett knyst. Inte heller när jag torkade och borstade henne torr efteråt. Duktig tjej! Använde Hexacil-schampot på henne för dom där förbaskade eksemen hon har. Hoppas det går över nu.
Nån som vet hur många gånger man bör tvätta med det innan man ser resultat?

Det gick jättebra på jobbet idag tyckte jag! Och jag pratar mycket tycker Sven. Fast det kanske är bra, eller? Jag har alltid så mycket att säga och berätta. Uppenbarligen.
Kändes inte som att det var alls mycket folk. Men maten tog typ slut och grejer så det var nog en del gäster ändå.
Ska jobba hela veckan ser det ut som, det känns verkligen toppen! Eller a, inte imorn för då ska jag till skolan. Lektionen är flyttad tills imorn, men det betyder ju att jag är ledig på torsdag. Hoppas jag.

Naaw, nu föreslog min älskling att vi skulle börja träna nån dag i veckan. Genom att spela badminton! Jag älskar att vara 69! Gillar badminton, bara så ni vet.

Ringde och bråkade med csn idag igen och den här gången lyckades jag! Woho! Kommer få utbetalningen den 29:e, alltså om två dagar. Bra, bra!
Imorn ska jag som sagt till skolan, men efter det ska jag, Tessan och Elin eventuellt ut till Muskö och rida. Haha, har sagt det nu typ 10 gånger men det dyker alltid upp något i mellan. Hoppas det blir av imorn nu då!

Det var nåt mer jag skulle skriva men nu minns jag inte vad det var. Kanske uppdaterar sen.
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: iman helin

hehe inte just nu för nu har jag rätt kort

men får spara ut de till långt igen! :)

2008-10-27 @ 17:55:19
URL: http://oquality.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Lägg gärna till den som favorit på bloggkoll.se och tipsa gärna om andra, kan göra lika dant för dig :)

2008-10-27 @ 17:57:40
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: jessica

de e de verkligen :)

men det är bättre idag .

2008-10-27 @ 19:00:22
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: Alina

Nice design!! :)

2008-10-27 @ 19:08:32
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0