Sammanfattning av helgen




Men hej! Jag har inte varit online på hela helgen. Har faktiskt inte ens hunnit.
Men vi har ju å andra sidan fått en massa andra grejer gjorda.

I fredags var vi ju hemma hos mamma på middag. Trevligt och mysigt var det! Gabriel (lillkusin) är ju bara för rolig, haha. Åkte hem vid tio nångång tror jag. Det blev typ bums ner i sängen för vi var så trötta. Eller? Jag tror det i alla fall, minns inte riktigt. Hur som helst så sov vi ganska länge på lördagen, till halv tolv faktiskt. Vi gick upp och fixade frukost, sen ringde Marcus kompis för vi skulle hjälpa till att dra upp båten. Mmm, det gick åt helvete.
Bilen som skulle dra upp båten pajade totalt så vi drog ner till Nynäs för att hjälpa honom med diverse grejer. Åkte hit och dit och fram och till baka med alla möjliga olika bilar. Tillslut kom vi fram till att vi inte kommer kunna dra upp båten den dan så vi köpte fikabröd och åkte ut till Torö till Mattias (han med båten) och fikade.
Efter det åkte vi hem igen och grejade med olika saker och gick sen över till Marcus föräldrar för att äta middag. Pissgott och jättetrevligt var det! Enzo var kvar hemma så vi gick hem igen vid elvatiden.
Hamnade i soffan framför en film på tv, "På smällen". Så jävla rolig! Sen blev Marcus tröttare än tröttast och jag med så vi gick och la oss. Slocknade efter diverse mys och det, hihi.
I morse var vi uppe i tid, käkade frukost framför tv:n och slängde sen på oss mjukis/skitkläder. Vi skulle kratta löv!
Och det har vi gjort hela dagen kan jag säga. Har fetingträningsvärken i höger sida av ryggen och handen är full av blåsor, ajaj. Men fint blev det på gräsmattan! Har ju visserligen inte krattat klart, men det mesta av framsidan ser fint ut.
Marcus eldade i en tunna (fast vad vet jag inte för han slängde lövhögarna i skogen?) så vi luktar brandrök hela bunten. Enzo ska få duscha ikväll för annars kommer sängen lukta rök.

Just det!
Vi ska faktiskt hämta hit Ruth ikväll. Ska prova och ser hur det går med Marcus allergi och hur hon funkar som utekatt överhuvudtaget. Hon kommer ju givetvis få vara inne mestadels i början, men hon har ju varit ute lite smått förut så jag tror nog att hon kommer vänja sig ganska fort.
Blir ju lite avlastning för frugan i alla fall. Mindre bajs i lådan och så.
Har försökt få tag på henne idag men hon vägrar ju att svara i telefonjäveln.
Om du läser det här Jessica, så vet du att vi kidnappar Ruth senare idag.

Tänkte duscha Ruth oxå innan hon kommer hit. Sen måste vi ju köpa kattlåda och sand som hon ska ha här. Åker ner till Kvantum och gör det. Känns som att det finns mest utbud där.

Jaa, vad har jag att skriva mer? Inget tror jag. Fick bli en kort sammanfattning av helgen bara.
Hoppas vi får tid över att se "sagan om ringen III" ikväll. Annars får vi ta det en annan dag.

Imorn ska jag ner på ungdomsmottagningen och eventuellt försöka få tag på nya kursboken till skolan. Får se om jag beställer den från nätet eller om jag åker in till stan och köper den.
Vill vara hemma så mycket som möjligt med Ruth.

På torsdag ska jag på HLR-kurs i skolan. Ser verkligen fram emot det!!!



Har tagit en massa bilder, men dom kommer sen. Orkar som vanligt inte ladda över dem till datorn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratis kläder och Gratis makeup har kommit med en ny sida, gratis tv-spel! Kika gärna in dessa sidor, 100% seriösa, och du får 50 poäng när du registrerar dig! :)



Gratiskläder:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=562



Gratismakeup:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4280



Gratistv-spel:

http://www.gratistvspel.se/Register.asp?r=237

2008-10-19 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0