Väntan


Jag väntar på älsklingen, han slänger grejer på tippen. När han kommer hem ska vi duscha. Myyyyys.
Har även bokat bowlingbana nu och ringt och grattat farmor på födelsedagen. Det betyder att pappa fyller år om 6 dagar.
Sen har jag även hunnit prata med frugan om hennes härj igår. Fniss-Lisa!

Gåre, jag är kissnödig IGEN.


Aa, jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll. '
Leggings eller jeans? I så fall, blåa eller svarta?
Brunaktig, lång T-shirt, kortärmad, mörkgrå polotröja eller en stickad rödrandig urringad tröja?
Rött eller svart gina tricot linne?


Help!

Kommentarer
Postat av: tessi

haha neee, alltså han skulle gärna få vara min hund men icke. Är dagmatte tills jag hittar heltidsjobb =)

2008-10-11 @ 20:22:28
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhahahahahaha åhh. frugan här.. nu är det påt igen! jag älskar att härja.. till skillnad från er :) men jag gillar er ändå! hoppas det blir ni FOREVER hahaha :)

PUSS!

2008-10-11 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0