Enzo-stuff



Jag fryyyser!
Längtar efter min älskling. Han kommer snart. Då ska han få pussa och krama på mig. Och värma mig framför allt. Brr!
Ska köpa kattsand och hundmat på lantmännen tänkte jag. Sen måste jag till Ösmo och lämna sanden hemma.. oooch betala räkningar.
Kul. Not.

Jag vill åka till Eko och Rusta! Finns så mycket kuligt där. Tänker mest på Enzo-tillbehör. Hihi. Ska se om det finns nåt roligt på lantis. En tröja kanske? Han är så frusen, min lilla skrutt. Man kan ju inte rusa runt hela tiden så värmen hålls uppe. Även fast han gärna vill det!
Fan vad han har blivit trotsig förresten. Skithund <3. Man ska lyssna på vad sin mamma säger! Det har jag alltid sagt..


Nu kommer älsk!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0