Haninge


Idag har jag varit med Tessan i Haninge, hos läkaren. Det gick väl lite sisådär, men allt löser sig gumman!
Efter det kikade vi lit i affärer. Köpte en poloklänning på Gina Tricot. Skitsnygg! Sen handlade jag ett usb-minne (nu kan jag plugga hos Marcus oxå!) och en present till Frugan på Claes Ohlsson. Hihi.
Käkade på MacDonald's oxå. Mums!
På vägen hem pratade vi om vad som hände mellan oss egentligen. Varför vi bråkade osv. Det var skönt. Vi har verkligen en annan inställning båda två nu för tiden.
Therese, du betyder faktiskt väldigt mycket för mig. Ingen förstår lika bra som du. Gällande det mesta faktiskt. Du är en underbar lyssnare. Tack!

När vi kom till Ösmo följde jag med Tessan hem. Om jag hade gått hem till mig hade jag bara lagt mig ner och vilat n "liiiten stund". Det hade ju gått åt helvete. Skulle ju ner till min läkare i nynäs och prata.
Satt hos Tessan och kollade upp lite fakta på nätet tills jag skulle åka.

Knallade in på Lindex i nynäs och hittade diverse nödvändigheter. Riktiga nödvändigheter alltså. Typ trosor (det är hål i grenen i alla mina?!. Fräter ba?), strumbyxor i lite tjockare material (hål i mina hemma även där), sminkborttagning (okej, inte så jättenödvändigt, men väldigt smidigt med såna "servetter"), vita benvärmare (det är ju höst!) och... ja det var nog allt.
Läkarbesöket gick jättebra! Jag mår så toppen att vi inte ens bokade en ny tid. Hihi. Fick medicin utskrivet i alla fall, så det räcker ett par månader framåt. Sen får jag ringa på recepttelefonen.


Nu sitter jag och väntar du att älsk ska sluta jobba. Då kommer han hit och kidnappar mig hem till sig. <3.
Saknar honom såhär |----------------------------------------------------------------------------------------| mycket. Men snart får jag pussas och kramas!

Är det nåt mer jag borde berätta..? Hm, tror inte det.
Kanske kommer en uppdatering ikväll.

So long!

Kommentarer
Postat av: Tessan

naw gumman.

du ska veta att det känns så bra att vi fick tillbaka kontakten. känns inte ens som om vi har bråkat. du betyder minst lika mycke för mig och min familj. känns så skönt att ha dej vid min sida igen. och att jag kan hjälpa dej med. och finnas.

puss

2008-09-22 @ 17:01:40
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: Maria

Vart är det du rider någonstans? Ja, jag tror banne mig att jag ska börja!



Jag vill också äta McDonalds!

2008-09-22 @ 17:56:58
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Elenore

Du förtjänar verkligen att vara lycklig!

2008-09-23 @ 07:20:18
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0