Hej


Tack för alla kommentarer!
Nu känns det bra igen.

Jag och Tessan sitter här hemma hos Marcus och pratar och dricker latte. Haha.
Mickis ligger på förlossningen och föder barn för fullt. Hon har värkar i alla fall och är öppen några cm. Spännande!!!!!

Älskling kommer hem snart på en sen lunch eller liknande. Mys.

Det gick bra på bvc. Lucas har gått upp ett helt kilo och växt 2 cm på en månad. Stora killen. Han (Tessan och Ricky) fick jättemycket beröm av distriktsköterskan. Hon ville ta med Lucas hem, haha! Stor, stark och glad kille.

Jag vill oxå föda barn!! Jag vill oxå ha ont, haha. Nämen seriöst. Jag vill faktiskt det.

Kommentarer
Postat av: mickan

hehe tack!!!

Fast det är ju inte sådär TOMT i vanliga fall hahaha

2008-09-29 @ 15:25:52
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Mickis

Va roligt att du nämde min förlossning i din blogg. =)

Fick precis ryggbedövning, så jag är öppen ungefär 6cm nu.

Kräktes dock som en gris innan bedövningen, bedövningen gjorde inte så ont som det lät på tessan.

Bärbar dator och mobilt bredband är toppen :D



Kram

2008-09-29 @ 19:11:49
URL: http://kickoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0