HUR GÅRE?!



Hur gåre med folk lixom?!
Jag blir alldeles matt.
Tänk efter före, skulle jag vilja säga.
Varför vill man ha det så?
Varför skulle man vilja sätta sig i en sån situation med flit?
Är det bara jag som strävar efter en lycklig, trygg och kärleksfull tillvaro?
Det vill man väl, eller?
Aja, det är ju inte min huvudvärk egentligen men jag blir bara så, jag vet inte, förvånad över att människor ens kan överväga en sån sak.
"It takes two to tango".... typ.


Annars har jag varit nere med Tessan i Nynäs och härjat lite. Eller härjat har vi väl inte direkt, men gjort ärenden i alla fall.
Jag hämtade ut mer sobril på apoteket och passade även på att köpa ansiktskräm och såndär rengörings-skit till ansiktet.
Jag struntar i dansen ikväll även. Hinner inte.
Det är lätt att glömma bort att man faktiskt varken är sjukskriven eller ledig längre. Sen är det dyrt oxå. Får nöja mig med de två lektionerna på måndagar.
Buhu,
Men nästa termin kanske?
Ska tvätta om en halvtimme typ.
Och läsa en bok som handlar om en flykting från Sudan som lyckades bli modell i London.


Kommentarer
Postat av: Emma

har en lite konstig fråga.. men du har ju med blogg.se såg jag, jag hittar inte var man kan ändra storleken på texten.. kan du förklara :) väldigt fin sida annars.. kram Emma

2008-09-05 @ 23:48:26
URL: http://imcofused.blogg.se/
Postat av: Emma

missade n:et på URLn i förra inlägget så här är min riktiga blogg ;) hehe kram

2008-09-05 @ 23:49:43
URL: http://imconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0