Kvällsinlägg



Nu har min älskling somnat på soffan.
Sötnos.
Pratade med Tessan nyss. Lucas låg och pratade för fullt i spjälsängen. Han fick två skedar mangopuré idag igen. Det var tydligen smaskeeeeeens! Skruttunge.
Tar kvart över nio-tåget till Haninge i morn med Tessan, efter det hinner jag nog hem en sväng innan jag ska till min läkare.

Hur gåre med att jag har kissat 12 gånger idag ba? Är lika kissnödig varje gång.
Varför det lixom?

Haha, hände en pissrolig grej idag på Ica. Jag skulle lukta på ett raklödder för tjejer. Men när jag skulle klicka fram lite lödder var det VÄRSTA trycket i den så jag sprutade ner hela mig. Jag hade vitt skum precis överallt. Håret, anisktet, tröjan, händerna och byxorna. Marcus skrattade så mycket att han gick bakom blommorna och dog.
Det luktade gott i alla fall så jag köpte det. Sen köpte jag en deo oxå. For your information.





Kan fortfarande inte förstå att marcus är Min.
Min, min, min. Bara min!
Är det lagligt att vara såhär kär och galen ens?
Var är haken?
Om han skulle gå ner på knä och fria nu skulle jag svara "ja", utan tvekan.







"Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Everyday I love you more and more"

Kommentarer
Postat av: Jessica

<3

2008-09-22 @ 00:17:05
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0