Rekord!



Hur går det med att jag (eller ni?) slog rekord igen här om dagen!
Värsta många besökare. Det tackar vi för!

Min älskling åkte till jobbet för en stund sen, så nu är jag ensam här. Tänkte gosa lite med Enzo i sängen om en stund. Han ligger redan där. Tröttmössan.
Han har börjat ligga under täcket jätteofta. Varför det lixom? Där finns det väl inte så mycket syre? Kanske tycker han att det är för ljust.
Fast det är rätt mysigt att ha en Enzobulle i knävecken!

Idag ska jag färga håret. Eller Tessan ska färga håret på mig, och jag på henne. Hoppas det blir bra! Jag stod jättelänge och velade bland hårfärgerna. Blir inte så stor skillnad, vill mest ha bort det solblekta så det blir en jämn färg.
Annars får jag väl färga om. Vill ha liiite mörkare, nu när det är höst och allt.

Igår var jag och Tessan och solade och badade (många "och"?!?) i simhallen. Fan vad jobbigt det är att simma alltså! Men kändes jätteskönt efteråt. Sen blev man ju brun på kuppen. Känns fräscht.
Innan vi badade skulle jag ta ut pengar till inträdet. Kan ju säga att jag fick en chock när jag såg kontoutdraget! Men jag måste ha fått en slutlön eller semesterersättningen som var innestående från Ica när jag sa upp mig förra månaden. Visst?
Ska lägga undan lite pengar, för i jul kommer jag bara få typ 1500 från csn. Fast å andra sidan får jag 15000 i januari. Konstigt system det där. Men det kan ju vara trevligt att kunna köpa julklappar för en gångs skull!


Senare idag ska jag och M ner till nynäs och myskolla på en grej. Hihi.
Åh vad jag mår bra! Det är helt galet.

Tror jag ska äta en macka. Magen knorrar på mig. Sen ska jag läsa lite i min Hänt Extra tidning. Skvalleeeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0