Schärlek


Jaa, vad hände med Daniel?

Tror inte jag har någon lust att skriva det i bloggen i detalj. Det fungerade inte bara. Kändes inte helt 100.
Orka vara anonym förresten.

Sitter hemma hos Tessan nu. Hon hade bakat en jättegod äppelpaj! Mums.
Sen har vi pratat och kikat runt på nätet. Lucas hann med att kräkas en skvätt på mig oxå.
Nu sover han.

Oj! Nu kommer hon med mackor och grejer. Höhö. Tessan alltså.


Fan vilket fint väder det är idag!
Vaknade imorse (andra gången) av att Marcus smet hem från jobbet och gosade ner sig i sängen med mig. Var som sagt pissfint väder så vi gick ut och lekte med Enzo. Tog en hel del kort med hans kamera oxå. Ska bli kul att s hur det blev när han lägger in dem på datorn. Mest på Enzo som röjde runt på gräsmattan. Söt!
Sen skjutsade han hit mig.
Saknar honom redan. Massor. Fastän det var 2 timmar sen vi sågs typ. Hur gåre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0