Shopaholic



Hellu!

M ligger redan i sängen och sover. Mys! Han är jättetrött, älsklingen. Enzo med.
Jag har precis pratat med Tessan för hon hade jätteont i magen pga av gallstenen, men det avtog lite när vi pratade. Hon skulle ringa sjukvårdsupplysningen nu och sen ringa tillbaka till mig.
Vi var faktiskt i Haninge idag, jag och Tessan (och Lucas!). Nya H&M butiken öppnade ju. Wiiie. Hittade jättemycket kläder! Är sååå glad. Köpte en del faktiskt, hihi. En mössa köpte jag oxå. Känns jättekul med nya fräscha kläder.
Har knappt handlat några plagg alls de senaste två åren, så jag tar igen det nu. Men nu känns det bra. Det enda som fattas är nya skor, vinterjacka och ett par jeans. Är hål i alla mina jeans ba.

Imorn ska vi mysa hela dagen! Marcus ska pula lite hemma oxå och jag tänker hjälpa till. Med det jag kan i alla fall. Sen ska vi ner till nynäs och myskolla på den där grejen för vi hann aldrig med det idag.
Hoppas det blir fint väder i helgen. Så kan Enzo springa massor på tomten. Eller det kan han väl ändå, men det är roligare om det är sol!

Nähä, nu ska jag surfa runt lite på diverse sidor.

God natt!


(Ja, vi är 69 år gamla)



Kommentarer
Postat av: Tess

Oj vad söt bild på dig! :)

2008-09-29 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0