Skitväder


God morgon!

Det är jättedimmigt ute. Värsta skitvädret, men det gör inget för jag är glad ändå!
"Me lav ya" bland annat. Hihihi.
Väntar på att tiden ska gå. Ska åka till Mahin med 12 tåget. Blä. Men jag har i alla fall min nya poloklänning på mig, så jag känner mig lite snygg.

Fan vad Jessica ligger och babblar om diverse saker! Hahahahaha. Jag vill höra asså, men hon surrar ju så jävla otydligt.
Just nu frågar hon Franz om han är en arg hund..

Aa, i alla fall så tänkte jag färga håret idag. Om nån vänlig själ har lust att hjälpa mig.

Nu ska jag äta frukost tror jag!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Me lav ya to finaste :)

2008-09-24 @ 08:55:12
Postat av: J

Taack =) saknar en schysst header bara.. men de får bli ett annat projekt en annan dag.

Nice med förändring.. vad blire för färg ?

2008-09-24 @ 12:08:39
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahaha va ?

Det där kommer inte jag ihåg, jag var nog fortfarande rätt full tror jag. Kommer ju knappt ihåg att jag surrade med dig.

2008-09-24 @ 17:40:31
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0