Snel hest


Hej!
Har inte varit hemma på typ 3 dagar. Eller jo, men jag har inte spvit hemma i alla fall.
Igår dansade jag och det gick faktiskt riktigt bra! Älskar nivå 5:s koreografi. Helt underbar! Det bara flyter lixom. Tack Malin, du är gryyyyyym!

I förrgår blev Enzo jättesjuk när vi var hos M. Han kräktes och var jätteynklig. Backade i cirklar och var allmänt borta och vinglig. Usch vad det skar i mitt mamma-hjärta. Visste vad jag skulle göra för att hjälpa honom. Men vi gjorde i ordning lite vätskeersättning och tvingade i honom det med en liten spruta. Sen somnade han i min famn efter många om och men.
Dagen efter var han som vanligt, puuuh!

Idag ska jag faktiskt provrida en häst ute i Ristomta, ett varmblod. Det ska bli spännande!!! Har fan inte ridit på ett år. Får se om allt går vägen för i såfall kanske jag blir medryttare. Fan vad jag saknar stallet.


Kommentarer
Postat av: Elle

Härligt.

2008-09-10 @ 06:54:24
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Maria

men gud va roooligt att rida. Gick det bra förresten? med hesten

2008-09-11 @ 10:46:45
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0