Bortglömt inlägg


Hur gåre med bloggen då?
Jävla meck.
Tar ju sån tid innan det syns i webläsaren oxå. I alla fall för firefox. Hur är det för er?
Ska ändra lite smågrejer till tänkte jag. Bland annat ta bort dödskallen före rubriken. Tänkte fippla dit ett höstlöv istället. Får se hur det går. Sen ska jag hitta ett typsnitt jag är nöjd med oxå.

Jahapp, idag har jag varit i skolan. Jag var sjukt trött (Efter 3½ timmes sömn inatt)! Men lyckads ändå hänga med hyffsat bra. Det var första lektionen på den nya kursen.
Medicinsk grundkurs alltså. Det var väldigt intressant måst jag säga! Nu börjar det likna nåt, hehe. Men uuuh vad MYCKET det är vi ska läsa in på fem veckor. Galet. Allt från cellförändringar till att redogöra för hur man hanterar en stroke, symtom på det och andra diverse sjukdomar.
Fast det är ju roligt så jag hoppas att det inte blir några större problem.

Dagen har varit rätt halvkass faktiskt, orkar inte gå in på det men jag har fan inte gjort annat än att tänka på ANDRA den senaste tiden. Nu är det jag, min tur faktiskt. Jag är skitdålig på att vara egoistisk men det måste bli ändring på det. Drar bara på mig en massa onödiga problem annars.
Behöver kramas lite med M känner jag. Lite tröst och trygghet. Han skulle ringa är han slutade. Eller förmodligen när han är här i Ösmo och släpper av Stefan. Om en halvtimme typ?
Vi ska åka ut till honom ikväll. Älskar att vara där ute!
Hajar ni att jag har min drömtillvaro nu? Nästan i alla fall. När jag har klämt ut en kotte är det fulländat. Fast det är ju ett tag kvar. Men jag är sjukt glad att jag träffade M, tillslut.
KLICK, sa det.
Hihi.
Förstår att det kan vara svårt att hänga med i svängarna här. Det är rätt trassligt faktiskt. Men man rår inte för vad man känner. Särskilt inte när det säger KLICK, med stora bokstäver.
Jag är kär!
Jättemassor!!

I morgon fyller Ida år. Så på lördag blir det ferrefeck, för att citera min fru.
Fest i gula lokalen alltså, med tema. Pimps and hoe's! Whhhaahh!
Det ska bli pisskul att klä ut sig. Jag och Frugis kör på lyxhora-stylen och M är vår pimp. Asbra!
Beställde två korsetter från nätet igår, så jag hoppas verkligen att de kommer imorn. Men det stod det så.

Och här är dem! Läckra va?




Hur gick det med att jag aldrig publicerade det här inlägget igår då? Hahahaha
Aja, jag gör det nu.

Vaknade för en stund sen. Är hemma hos M.
Myste lite. Kikade på tv.
Nu dammsuger han och jag sitter här.

Sen ska vi hem till mig och släppa av Enzo, jag ska duscha, diska och.. vad det nu var jag skulle göra.
Sen drar vi till stan i alla fall. Måste köpa nätstay-ups, vanliga strumpbyxor och hotpants.
Boken till den nya kursen får jag inte glömma att köpa heller.

Imorn är Ida och Tommys fest som sagt. Plus att mamma bjöd in oss på kräftskiva innan. Pissnära blir det ju då! 2 min promenad typ.

Kommentarer
Postat av: Elle

HAHA ni kommer vara festens höjdpunkt!

Lägg upp bilder! =D

2008-09-12 @ 10:47:18
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad kul att att de funkar bra för dig!

jaa ni måste lägga upp bilder sen.. kommer nog bli svin kul =)

2008-09-12 @ 12:00:41
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Denise

Halloj!

Jag ser dig aldrig på msn längre,du är rätt busy va?

Ser att du träffat någon, vad kul!

Tänker du vara hemlig länge till? :)

Ha en bra helg!

2008-09-12 @ 13:09:17
Postat av: tessi

aaaaa vem är M?!?!?!! nyfiken... =D

2008-09-12 @ 13:12:20
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, nyfiken i en strut man blir dåååååååå



Håller med ovanstående, lägg upp bilder

2008-09-12 @ 16:47:08
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0