Ohemlig


Korsetterna har inte kommit!!!!
PANIK!
Vad fan ska vi ha på oss imorn då?

Var inne i stan i alla fall. Rätt mysigt, men det var sååå mycket folk. Blir rätt stissig då. Tycker det är jättejobbigt. Tur att man har piller för såna tillfällen. Sen fick jag huvudvärk. Blä.
Köpte det jag skulle i alla fall. Men nu ser det ut som om vi måste dra till Haninge imorn för att panikshoppa nåt att ha på oss. Gaaaaah!

Jessica har dragit till Jennie så det är bara jag och Marcus här. Men det är mys! Vi är pisströtta bådatvå.
Jag ska inte vara hemlig längre så jag slänger upp några bilder från idag.

M i bilen med solen i ögonen


Frugan <3



Nehe, nu gick det inte att ladda upp fler bilder.


Kommentarer
Postat av: Tessan

de e bra gumman ;)

2008-09-12 @ 23:09:38
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0