Helgen


Så var den här helgen över. Tråkigt. Vill bara ligga och kramas med Marcus hela tiden!
Festen i lördags var helt okej. Lite segt med musiken som aldrig kom igång (jo, efter två timmar ba). Men människorna var glada och jag med.
Sen skulle folk till TG men jag och M hade verkligen ingen lust så vi drog hem. Efter att ha skjutsat Linn och Jessica till Nynäs.
Jag var såååååå trött när vi kom hem. Och lite full. Så jag kronslocknade.

På morgonen åkte vi till nynäs och bytte bil och diverse. Sen åkte vi hem till Marcus och åt frukost. Mmmums! Jag var fortfarande pisstrött och lite bakis. Klockan ett sjuktsade han mig i alla fall till stallet där jag provred Robin en gång till. Skitmysigt! Värsta fina vädret och det.
När M kom och hämtade mig igen var jag inte ett dugg bakis längre.
Vi började pilla lite på hans tomt. Plockade äpplen till mamma. En hel kasse blev det! Sen rensade vi ogräs på grusgången. Tyckte det var jättemysigt!

Åkte till mamma och lämnade äpplen. Sen handlade vi på ica. hämtade kläder och det hemma hos mig och sen åkte vi hem till Marcus igen och fixade middag. Eller, aa.. M gjorde det. Jag satt i soffan och frös.
Han är bara för underbar! Jag känner mig helt.. omhändertagen. Jätteovant, för det brukar vara jag som tar hand om folk så. Fick varma mackor serverat i vardagsrummet. Sen svepte han en filt om mig. Älskling!!

Idaaaaaaag är det dans som står på schemat. Eller nej, ikväll. Sen ska jag mysas massor med M.
Tänkte slänga iväg ett sms till Mikaela oxå och se hur hon mår.
Sen tänkte jag försöka få tag på Sanna angående Amaretto. Får se hur det går.
Åh, jag har dåligt samvete. Men, aja. Vi får se.


Lite bilder från i lördags.

Några horor


Min pimp <3


Jennie och jag


Körsbärscigarr.


Lättförtjänta dollar


Jag och Marcus <3


Dagen efter.. ehm




Nu ska jag till bibblan med Tessan.

Frugan far ju runt här som en yr höna. Ciggen borta, nycklarna borta etc.
Hahahahahahahaha!
Jessicas sista ord innan hon rusade ut genom dörren.
-"Hur mycker är klockan nu då!? Trettiosjutusen eller?! Gåre.."

Kommentarer
Postat av: Elle

Men å det förtjänar du! Att bli omhändertagen och ompysslad! vad härligt. :D

2008-09-15 @ 10:23:38
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Peete

Mackan e pimp!!!

2008-09-16 @ 09:30:49
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0