Sms-grej

Ta fram mobilen, bläddra i inkorgen för meddelanden. Var 5:de neråt svarar på frågorna.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Lite sen med utvecklingen kanske

Vad gillar folk bäst hos dig?
Men älskling, ajja bajja! Du måste äta :). Ring mig sen när du kan, kramar och pussar

Vilken raggningsreplik faller du för?
Hej! Hur går det för Amanda? Är hon färdig?

Vad var det första du sa imorse?
Åh, va bra! När är ditt tåg i handen då? 28 va eller?... Puss 

Vad är ditt motto?
A hittade den nu i badet mitt på benet

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Okej... Menade du att du säger nej? förstod inte riktigt... ;)


Så vad säger du under förspel?
Saknar dig massor! Pussar och kramar Din Marcus


Och efteråt?
Jag går nu

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Hej kusin vitamin! Hur mår du? När slutar du idag? Puss


Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Hitta du något i haninge?


Vad sjunger ditt favoritband om?
Vad trevligt. ;) jo nu är det bättre men han är fortfarande snuvig

Det här älskar du att säga om och om igen, högt och tydligt till din mamma:
;) när kommer du då?

Hur svarar du i telefon?
Du har post här igen. Jag kommer börja slänga den snart.

När du är kissnödig brukar du sjunga:
Vill du komma på söndag kl 13.00? :)

Du har nyss trampat på en snigel, vad säger du?
Nu är man varm i kläderna öh! Jag ver den enda statisten i rummet. Ringer sen :)

I sockerburken hittar du en skalbagge, vad sa du då?
Ring igen

En galning snor din väska och du springer efter, vad är det första du säger denne?
Saknar dig med älskling! Ska gosa massor med dig ikväll :)

Du säljer en egen parfym, vad står det på den?
Är du vaken?

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahahah fan vad kul.. jag tjålar denna

2008-09-21 @ 23:50:38
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0